What I cooked today. 今日の晩御飯

 

As I can't go out for knee problem, I use on line supermarket.   As I don't like dish cooked at supermarket, what I order is vegetables, meat, fish and fruit. 

What I ate for dinner was radish cake, home made pickled plum(umeboshi, made this summer), miso soup.

外出ができないのでネットスーパーで食材を調達しています。でもスーパーの総菜は好きではないのでほとんど買いません。野菜や肉、牛乳などを買います。以前は仕事が終わってから5kg位の食材を買って歩いて帰っていました。

I found recipe "making bread in 30 minutes".  I am surprised to get bread in 30 minutes indeed. 

ネットで30分で作れるパンのレシピを見つけました。強力小麦粉、ドライイースト、牛乳、砂糖だけで作れます。これなら買い物に行かなくても家にあったので作ってみました。本当に30分で作れたので感激しました。


Comments

Popular posts from this blog

109シネマズMM跡地 109 cinemas MM site

30th Negishi friendship day (2014,April,12)